Caroline Sze

Stand By Me (Single Mix) - Shayne Ward

好听~

留声机:

十年前的最爱~

小豆之家:

作词 : KOTECHA, SAVAN/ROMDHANE, ANDREAS JONAS SAMMY
作词 : KOTECHA, SAVAN/ROMDHANE, ANDREAS JONAS SAMMY

作词 : KOTECHA, SAVAN/ROMDHANE, ANDREAS JONAS SAMMY

Nothing's impossible
没有什麼是不可能的
Nothing's unreachable
没有什麼事是做不到的
When i am weary
当我疲倦的时候

You make me stronger
你让我坚强
This love is beautiful
这份美丽的爱情
So unforgetable
如此难忘
I feel no winter coat
我再也感受不到冬季
When where together
当我们在一起的时候
When were together
当我们在一起的时候


Will you stand by me
你会伴我一生吗
Hold on and never let me go
抱紧我不让我离开
Will you stand by me
你会伴我一生吗
With you i know i belong
我知道我属於你
When the story gets told
当故事流传

When day turns into night
当白天进入黑夜
I look into your eyes
我看进你的眼底
I see my future now
我看见我的未来
All the world and its wonder
看到奇迹在这个世界里

This love wont fade away
这段爱不会凋谢
And through the hardests days
即使再如何的千辛万苦
I'll never question this
我不会有所怀疑
You are the reason
你是原因
my only reason
我唯一的原因

Will you stand by me
你会伴我一生吗
Hold on and never let me go
抱紧我不让我离开
Will you stand by me
你会伴我一生吗
With you i know i belong
我知道我属於你
When the story gets told
当故事流传

I am blessed
我是如此有幸的
To find what i need
找到我所需要的
In a world loosing hope
在失去希望之时
Yuor my only belive
你是我唯一所相信的
You make things right
你使一切变得完美
Everytime after time
一遍又一遍

Will you stand by me
你会伴我一生吗
Hold on and never let me go
抱紧我不让我离开
Will you stand by me
你会伴我一生吗
With you i know i belong
我知道我属於你
When the story gets told
当故事流传

Stand by me
在我身边
No more darlin i want you by my side
亲爱的我想你在我身边
I want you hear with mee
我想让你听到我

小豆之家敬上!

评论
热度(124)

© Caroline Sze | Powered by LOFTER